Kölcsönigénylés a Provident banktól, akár elutasított kérelem esetén is

Ha hitel, akkor Provident, ha Provident, akkor Hitelmindenkinek! A Provident bank letisztult feltételekkel, az igénylő számára átlátható formában kínálja többnyire kis összegű, rövidebb futamidejű kölcsöneit, amelyeket az ügyfelek számtalan formában igényelhetnek maguknak függetlenül attól, hogy mit is tartanak kényelmes megoldásnak: a személyes, esetleg a telefonos megkeresést, netán az interneten keresztüli kölcsönigénylést? Mivel a Provident hitel mindenkinek szól, ezért a bank is mindent megtesz azért, hogy a lehető legkedvezőbb feltételekkel, illetve a legegyszerűbb formában biztosítson anyagi segítséget az igénylőknek.

Kölcsönigénylés a Provident banktól, akár elutasított kérelem esetén is

 

Hogyan igényelhetek kölcsönt a Provident banktól?

A Provident bank legalább négyféle lehetőséget kínál azok számára, akik a kérdéses pénzintézettől szeretnének kis összegű, rövid futamidejű kölcsönt felvenni. Az első és legáltalánosabb természetesen az, ha valaki személyesen keresi fel az intézmény egyik kirendeltségét vagy területi képviselőjét, ezáltal élőszóban tájékozódhat a pontos feltételekről, illetve személyesen kérhet hitelbírálatot, valamint szerződéskötést is.

A Provident kölcsön igénylése azonban közvetett formában is történhet, ezáltal például telefonon keresztül. Az igénylőnek lehetősége van a hét minden napján – természetesen meghatározott időpontban – felhívni a bank ügyfélszolgálatát, ahol egy illetékes munkatárs rögzíti a hiteligénylést.

Amennyiben egy olcsóbb módszert keresnénk, a Provident lehetőséget biztosít számunkra arra is, hogy egy SMS üzenet elküldését követően a bank munkatársai felkeressenek, visszahívjanak minket, és így jelezhessük hiteligényünket. Kölcsönigényünket természetesen a bank hivatalos honlapján is jelezhetjük, ehhez nem kell mást tennünk, mint kitölteni az online űrlapot, aminek segítségével a bank rögzíti kérelmünket, ezáltal megkezdődik a hitelbírálat, amivel kapcsolatban a bank természetesen rengeteg tényezőt figyelembe vesz, és amennyiben nem felelünk meg valamelyik kritériumnak, visszautasíthatnak minket.

Ha visszautasították a kérelmet, kaphatok még kölcsönt?

Azért, mert egyszer visszautasították a kérelmünket, ez még nem jelenti azt, hogy nem kaphatunk többé kölcsönt. A Provident egyik jelszava, hogy a hitel mindenkinek jár, így amennyiben a feltételek kapcsán valamilyen változás történt, érdemes újra megpróbálni az igénylést. Ehhez természetesen meg kell felelnünk az alapvető feltételeknek, így mindenképpen nagykorúnak kell lennünk, bejelentett magyarországi lakcímmel, valamint igazolt és egyben rendszeres jövedelemmel is kell rendelkeznünk. Jövedelemnek többnyire csak igazolt fizetés vagy nyugdíj számít, de például munkanélküli segély, járadékok, diákmunka során szerzett fizetés vagy képzési támogatás már nem.

Szükségünk van ezen felül egy érvényes személyi igazolványra, illetve saját, vagy közös tulajdonú lakossági bankszámlára is. Ezek az alapvető feltételek, de a Provident ezen felül is minden kérelmet külön megvizsgál azért, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a törlesztő-részletek fizetését az ügyfél a jövőben biztosan rendezni tudja. Amennyiben hitelbírálat során pozitív eredmény születik, a kölcsönt megkaphatjuk! Amennyiben ön is többet szeretne tudni a Provident bank hiteleiről és feltételeiről, a Hitelmindenkinek.hu honlapján bővebb részleteket is megtudhat arról, hogy miként juthat a legegyszerűbben kölcsönhöz.